SpinRacing + hasizom edzések a TárnokFitben!

Az ideális bringás óra FOGYNI VÁGYÓKNAK! (Az edzésnapokat az órarendben találod!)

Nőknél sokszor a combból, csípőből való fogyás a legnehezebb.

Ennek egyik oka az ösztrogén, a másik, hogy ezeken a területeken az adrenerg alfa 2 receptorok aránya magasabb, ezek pedig gátolják a zsírmobilizálást.

Az alfa-receptorokat blokkoló speciális edzéstervet is kidolgoztak már. Ez ideális esetben éhgyomorra,vagy étkezés után 3 órával végzett intenzív kardió-tréning, melynek első szakaszát interval, másodikat tartós módszerrel hajtjuk végre. Természetes számtalan edzéstechnikát bevetünk a hatékonyság érdekében, a fent említett edzésdmódszer is részét képezi ennek.

Edzés előtt zsírégető l-karnitint is ihatunk a kedevzőbb zsírbontás érdekében. A hatást fokozhatjuk a célterület felmelegítésével, ami fellazítja a zsírszövetet: ezt segítheti elő a helyi masszázs edzés előtt, a fóliába tekercselés vagy a thermo-nadrág viselése az edzés idején.

Edzés után csak fehérjét fogyaszthatunk, szénhidrátot viszont még 2-3 óráig nem, főleg nem gyorsan lebomlót (fehér cukrot, fehér lisztet tartalmazó ételek, fehér rizs, burgonya), mivel ezek túlzottan megemelik az inzulinszintet, az inzulin pedig semlegesíti a lebontási (többek között zsírégető) folyamatokat elősegítő hormonok (katekolaminok, glükagon) hatását.

A teremkerékpáros órákról bővebben:

A kerékpár a legalkalmasabb eszköz a különböző korú és képességű edzeni vágyók számára ahhoz, hogy elérjék céljaikat: fittek és egészségesek legyenek.

A SpinRacing program, amely motivációt, szellemi edzés technikákat és a legalaposabban tesztelt kerékpározási technikákat foglalja magába ajánljuk mindenkinek, aki mozgásra vágyik.

A tréning a programhoz kifejlesztett eszközön, a kerékpáron folyik.

A SpinRacing csoportos zenés teremkerékpár tréning szakképzett oktató irányításával, mely sikerének titka: kerékpár + aerobic összegződnek, különböző karmunka használat, szórakoztató, egyszerű, mindenki számára könnyen elvégezhető.


Az edzéseket jellemzi a precíz intenzitás kontroll, a hatékonyság, az állóképesség fejlesztése nagy kalória felhasználással. A SpinRacing programot bármilyen edzettségi szint esetén lehet alkalmazni.

Társaságban mindenki lelkesebben hajt, kivétel nélkül sikeresen teljesíthet egy 50-60 perces edzést.

Az edzás segítségedre lehet a zsírégetésben, az izmok (elsősorban a láb izmainak) szálkásításában és az állóképesség-fejlesztésben.

Emellett segít megőrizni egészségedet, javít a közérzeteden, lehetővé teszi a felesleges energiák levezetését, a stressz oldását

Élettani hatások:

Ahogyan korábban már említettük a SpinRacing edzésnek nagyon sok pozitív élettani hatása van:

Gazdaságosabb szívműködés, alacsonyabb nyugalmi pulzus, gyors pulzusmegnyugvás

• Rugalmasabb érrendszer

•Nő a vér oxigén felvevő képessége

• Javuló koleszterin tükör

• Javuló állóképesség

Ezeken kívül:

• OLDJA A STRESSZT, KEZELI A DEPRESSZIÓ TÜNETEIT,

• javul a közérzet, nő az önbizalom

• Javuló teljesítőképesség az élet minden területén

• Testsúly kontroll, jó megjelenés, kisugárzás

• Közösségi tevékenység, „csoport terápia”

 

 
  domainLAKÓPARK beta