Figyelem!
KISCSOPORTOS edzések 
ÚJ! Anna Workout -zsírégető szálkásító intervall edzés
 
    Egy óra, ahol mindent megkapsz, amit a sportolás adhat.
    Hozd ki magadból a maximumot és legyél jobb önmagadnál lépésről-lépésre.
    A legjobb edzés technikák, a leghatásosabb gyakorlatok egy órában.
   Az órákón használt eszközök:
   kettlebell, fitt ball, TRX, step pad, plyo   box,  kézisúlyok, súlyzórúd,   haskerék és a saját testünk.

Az óra felépítése:

  Kardió intervall blokk:
  A váltakozó intenzitású, azaz intervallum edzés a leghatékonyabb zsírégető    edzésforma.
   Az edzés során a 3 blokkot egymás után, felváltva végezzük.

Erősítő intervall blokk:
  Mivel az emberek többségének kevés ideje van az mozgásra, így az edzéseket  úgy alkottam meg, hogy azon a heti 2-3 edzésen minden izom  dolgozzon a legjobb hatás érdekében.
 Az erősítő elemeket is időre végezzük, és nagy izomcsoportokat dolgoztatunk  meg: guggulások, kitörések, felhúzások, emelések.

Szálkásító blokk:
 kisebb izomcsoportok feszesítés céjából: tricepsz, hasfal, bicepsz
Kezdők, túlsúlyosok is bírják?
  Egységnyi időn belül a legtöbbet kell kihozni magadból és ez igencsak egyénfüggő.
  Míg egy edzett hölgynek az lesz a kihívás, hogy minél többet elvégezzen egy   ugrásból, feladatból, addig azoknak, akik túlsúllyal rendelkeznek, azoknak a  könnyített változatból pár ismétlés lesz a kihívás.
Minden feladatnak megvan a kezdők számára alkalmas verziója és én folyamatosan ott leszek, hogy ezt átadjam.
Az intenzitást te választod meg, de én ott leszek, hogy a maximumot hozd ki magadból,biztonságosan!
Kinek ajánlom ezt az edzést?
MINDENKINEK! Legyél kezdő vagy sportoló, fiatal vagy idősebb, itt megtalálod a kihívást.
Órarend : lsd. órarend menüpont alatt
www.tarnokfit.hu 06 30 / 650 62 66


 
  domainLAKÓPARK beta