Zsírégetés

Zsírégetés és edzés

A zsírégetés titka, az edzés céljának megfelelően meghatározott, állandó pulzustartományban történő, főleg dinamikus mozgás. Ezt a tervezett testmozgást szokás kardiotréning-nek is nevezni. Így nevezünk minden olyan edzésmódszert, amely a szív- és érrendszer, valamint a légzőrendszer  kapacitásának, terhelhetőségének fejlesztését szolgálja. Így tehát kardioedzés lehet a futás, az evezés, az úszás, a kerékpározás, az aerobik és más nagy oxigénfelvétellel járó sport. A fitnesstermek világában azonban a különböző kardioberendezéseken történő edzést nevezzük kardio-edzésnek. Segítségükkel jól lehet csökkenteni a zsírszövet mennyiségét, így átalakítható a testünk.

Persze ez a munka igen jelentős kitartást igényel, hiszen rövidtávon sem könnyű megfelelő eredményt elérni, pedig alakunkat hosszútávon szeretnénk megtartani!

 

grafikon

A bemelegítéstől és a levezetéstől eltekintve folyamatos, 65-75% pulzus zónában történő mozgás, melynek célja, hogy a meglévő zsírtartalékaink fölöslegéből leadjunk, illetve, hogy rendszeres (heti 3-4 alkalom) edzéssel a szervezetünket egy hatékonyabb (zsírégető) anyagcsere "üzemmódba" állítsuk.

 
  domainLAKÓPARK beta